hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گلستان ۷۰ شهید کارگر دارد

برگزاری شانزدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان برگزار شد

گلستان ۷۰ شهید کارگر دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان اینکه بخش مهمی از رشد تولید مربوط به کارگران است، گفت: ارتقای زندگی کارگر باعث رشد تولید و اقتصاد خواهد شد که ارج نهادن به کارگران فقط در هفته کار و کارگر نیست بلکه باید در همه اوقات از زحمات و خدمات کارگران قدردانی و تجلیل کرد. 

حسینعلی خواجه‌مظفری در مراسم برگزاری شانزدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد؛ اظهار کرد: هر ساله هفته کارگر به منظور تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارگران نامگذاری شده و در این هفته برنامه های مختلفی برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: به مناسبت هفته کار و کارگر 200 برنامه مختلف از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در سطح استان پیش بینی شده که طی این هفته برگزار می شود.

وی در خصوص نقش کارگران و شهدای کارگر در پیروزی انقلاب و دستاوردهای نظام، افزود: کارگران از اول انقلاب و بعد از انقلاب در صف اول و خط مقدم بودند و همانطور که امام راحل فرمودند: «انقلاب اسلامی، انقلاب پا برهنگان بود»، واقعا هم همین طور بوده و انقلاب ما نیز انقلاب کارگری بود.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: کارگران در جنگ تحمیلی در خط مقدم و صف اول حضور داشتند و بعد از جنگ هم در دوران سازندگی نیز نقش آفرین بودند و خودشان را به خوبی نشان دادند.

وی اظهارداشت: کارگران در سیل و زلزله و ایام کرونا نیز کمک حال مردم بودند و با حضور در محل کارشان مواد ضدعفونی کننده، شوینده و ماسک تولید می کردند تا مردم دچار بیماری نشوند.

خواجه مظفری با تشکر از همه کارگران و کارفرمایان، از کارگران خواست تا قدرشناس کارفرمایان خود باشند.

خواجه مظفری با اشاره به وجود 70 شهید کارگری در استان، گفت: از این تعداد دو شهید مدافع حرم کارگری هستند.

 وی ادامه داد: ارج نهادن به کارگران فقط در هفته کار و کارگر نیست بلکه باید در همه اوقات از زحمات و خدمات کارگران قدردانی و تجلیل کرد. 

خواجه مظفری با بیان اینکه بخش مهمی از رشد تولید مربوط به کارگران است، گفت: ارتقای زندگی کارگر باعث رشد تولید و اقتصاد خواهد شد. 

وی با اشاره به یادواره شهدای کارگری نیز، افزود: تکریم و بزرگداشت شهدا از وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و سعی می شود هر سال این مراسم با شکوه خاصی برگزار شود.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد