درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 210930 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 10:56

آغاز برداشت سیب زمینی از اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر گفت: برداشت محصول سیب زمینی از ۷۰ هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان آغاز شده است.
آغاز برداشت سیب زمینی از اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر


 به گزارش رویداد ایران مجید فیاضی افزود: متوسط برداشت سیب زمینی در هر هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر ۴۰تن است که پیش بینی می‌شود از سطح زیر کشت بیش از۲ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شود.

وی گفت: سانته و آریندا ارقام سیب زمینی کشت شده در اراضی کشاورزی شهرستان ایرانشهر است.

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر تصریح کرد: کاشت سیب زمینی در ایرانشهر در دیماه آغاز و کار برداشت این محصول نیز اردیبهشت انجام می‌شود.



عکس خوانده نمی‌شود