درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 210927 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 10:26

تخلف در اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع، سلب امتیاز شرکت های متخلف را در پی خواهد داشت

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه توزیع الکترونیکی گازمایع گفت: کوتاهی در اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع و کم کاری در این زمینه از سوی شرکت های موزع تخلف محسوب شده و منجر به برخورد قانونی و حتی سلب امتیاز متخلفین خواهد شد.
تخلف در اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع، سلب امتیاز شرکت های متخلف را در پی خواهد داشت


 به گزارش رویداد ایران به نقل روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، جلسه کارگروه توزیع الکترونیکی گازمایع با موضوع رسیدگی به وضعیت توزیع، در شهرستان سراوان، با حضور اعضاء جلسه و نمایندگان فرمانداری ها و موزعین گازمایع حوزه سراوان، در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد. مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تأکید بر جدیت اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع، خواستار رفع موانع اجرای این قانون در استان شد. مجتبی شجاعی اجرای قانون توزیع الکترونیکی گازمایع را منطبق با قانون بودجه سال 1401 و لازم الاجرا ذکر کرد و افزود: عدم اجرای این قانون و تخلف و کم کاری در این زمینه، برخورد قانونی و حتی سلب امتیاز شرکت های متخلف را در پی خواهد داشت.



عکس خوانده نمی‌شود