درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 210831 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 19:45

آبی‌ها یک پنالتی طلبکار شدند؟

خبر ورزشی نوشت: کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: در نیمه دوم آبی پوشان یک پنالتی از داور بازی طلبکار شدند.
آبی‌ها یک پنالتی طلبکار شدند؟


محمد ریاحی درباره ۲ صحنه مشکوک در دیدار دو تیم پارس جنوبی و استقلال اظهار داشت: در دقیقه ۱۵ خطا روی سعید مهری یک پنالتی مسلم بود و احمد محمدی داور بازی به درستی این خطا را برای آبی پوشان پنالتی اعلام کرد. در نیمه دوم نیز آرش رضاوند هافبک استقلال صاحب توپ بود و با حرکت تکنیکی مدافع حریف را جا گذاشت ولی مدافع پارس جنوبی پای این بازیکن را هدف قرار داد و یک خطای مشهود بود که داور اشتباه کرد و باید یک پنالتی برای استقلال اعلام می‌کرد.

وی افزود: باز هم در نیمه دوم حرکت سعید مهری در محوطه جریمه با سرنگونی وی همراه بود ولی این صحنه اصلا خطا نبود و داور به درستی به دلیل تمارض به هافبک استقلال کارت زرد نشان داد.

257 251

منبع: khabaronline-1760101



عکس خوانده نمی‌شود