hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ادامه تهدیدهای اسرائیل علیه جمهوری اسلامی؛ وارد عمل می‌شویم

ادامه تهدیدهای اسرائیل علیه جمهوری اسلامی؛ وارد عمل می‌شویم

مشاور امنیتی کابینه رژیم اسرائیل تهدید کرد که این رژیم تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی را در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای هدف قرار خواهد داد.

زاچی هانگبی مشاور امنیتی کابینه راست افراطی به ریاست بنیامین نتانیاهو در گفت و گو با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل با تکرار تهدیدهای سایر مقامات این رژیم گفت: اگر جمهوری اسلامی به غنی سازی اورانیوم ادامه دهد اسرائیل وارد عمل خواهد شد.

این مقام اسرائیلی با اشاره به مذاکرات هسته ای بین جمهوری اسلامی و قدرت های جهانی افزود: اگر این مذاکرات به نتیجه نرسد و آمریکا به طور مستقل وارد عمل نشود به نظر من، نتانیاهو برای از بین بردن تاسیسات اتمی جمهوری اسلامی وارد عمل خواهد شد زیرا در غیراین صورت، اسرائیل با یک تهدید علیه موجودیتش مواجه خواهد بود.

هانگبی همچنین به طور ضمنی از تاثیرات منفی لایحه جنجال برانگیز تغییرات قضائی در اسرائیل بر روابط تل‌آویو و واشنگتن خبر داد و گفت: شک ندارم اگر این لایحه نبود، نتانیاهو تاکنون از کاخ سفید دیدار کرده بود.

او در عین حال، روابط آمریکا و اسرائیل را نزدیک ارزیابی کرد.

این مقام امنیتی اسرائیلی، بحران داخلی این رژیم را همچنین عامل تشجیع دشمنان آن برای حمله ارزیابی کرد اما احتمال شروع جنگ را ضعیف دانست.

هانگبی در عین حال، انجام حملاتی شبیه به عملیات در تقاطع «مگیدو» در داخل سرزمین های اشغالی علیه اسرائیل، از سوی گروه های مقاومت را بعید ندانست.


منبع: khabaronline-1759938

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد