hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > پیش‌ ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ از امروز آغاز می شود

پیش‌ ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ از امروز آغاز می شود

علاقه‌مندان و متقاضیان مشارکت در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) می توانند از امروز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با توجه به پیگیری و هماهنگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، الکامپ ۱۴۰۲در تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و بر این أساس پیش ثبت‌نام آن از فردا از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی iran-elecomp.com آغاز خواهد شد.

طبق اعلام ستاد برگزاری الکامپ، در این دوره از نمایشگاه مانند سنوات قبل، متقاضیان فضای نمایشگاهی کمتر از ۸۰ مترمربع، ‌ بعد از ثبت نام، تایید مدارک و پس جانمایی غرفه توسط ستاد برگزاری در سایت الکامپ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت‌نام خود را قطعی نمایند.

متقاضیان بالای ۸۰ مترمربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از تعیین فضای غرفه، ۴۸ ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

متقاضیان سازمان ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت نام کنند. بدیهی است ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

منبع: mehrnews-5766122

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد