hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گلستان جزو سه استان برتر کشور در حوزه مسکن روستایی است

استاندار گلستان؛

گلستان جزو سه استان برتر کشور در حوزه مسکن روستایی است

استاندار گلستان گفت: گلستان جزو سه استان برتر کشور در حوزه مسکن روستایی است و تلاش داریم رتبه استان را ارتقا دهیم.
علی محمد زنگانه استاندار گلستان در آیین افتتاح و بهره‌برداری متمرکز هزار واحد مسکونی گلستان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در روستای «سعدآباد فندرسک» شهرستان رامیان از تحقق وعده‌های دولت انقلابی و جهادی در راستای تامین مسکن و رفع محرومیت خبر داد و اظهارکرد: اولویت ما در استان پیشرفت روستا محور همراه با نقش بی‌بدیل بنیاد مسکن است.

وی افزود: تلاش داریم سهمیه مسکن روستایی گلستان از سالی هفت هزار واحد به ۱۰ هزار واحد ارتقا باید.

استاندار همچنین در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز نخست پروژه ۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر خان‌ببین، اعتبار پیش بینی شده برای فاز اول این پروژه شامل ۴۰ واحد را قریب به ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع در ۲۰ بلوک و در مدت ۲ سال اجرایی خواهد شد.

زنگانه ادامه داد: با توجه به چالش تامین زمین در استان‌های شمالی در اقدامی جهادی ۱۰۰ درصد زمین مورد نیاز نهضت ملی مسکن در روستاها و زمین مورد نیاز ۲ سال اول مسکن شهری تامین شد و با تقدیر از حمایت‌های ملی، در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن رتبه گلستان از ۳۳ به ۱۳ ارتقا یافت.

وی بیان کرد: با تامین زمین سرعت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در گلستان چه به صورت سالانه و چه در مجموع چهار ساله افزایش می‌یابد و تلاش ما ارتقای سطح تسهیلات و پرداخت پلکانی بازپرداخت تسهیلات است.

استاندار گلستان با بیان اینکه اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی حمایتی استان در حال انجام است، گفت: تلاش داریم سهمیه مسکن محرومان را افزایش دهیم و تفاهم نامه ۲ هزار واحد دیگر نیز منعقد شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد