hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > محله قلعه ساختمان را باب الرضا می‌دانیم

محله قلعه ساختمان را باب الرضا می‌دانیم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت: قلعه ساختمان را باب الرضا می‌دانیم و ورود امام رضا(ع) به مشهد از این منطقه بوده است لذا هویت اصلی قلعه ساختمان ازطریق برنامه هایی نظیر ماه امت به این خطه از شهر بر می‌گردد.

مشهد پایگاه خبری رویدادایران-حجت الاسلام حسن منصوریان اظهارداشت: نگاه مدیریت شهری به حاشیه شهر نگاه فرصت است چرا که ما حاشیه شهر را سراسر ظرفیت و قابلیت می‌دانیم و برایشکوفایی این ظرفیت ها باید آن ها را به عموم مردم معرفی کنیم.

وی افزود: همشهریان باید بیایند با ظرفیت های حاشیه شهر مشهد آشنا شوند، این رویدادها اولین کاری که انجام می‌دهد ظرفیت های حاشیه شهر را در ویترینی به نام جشنواره ماه امت قرار می‌دهد و دستاوردهای این منطقه از شهر مانند غذا و صنایع دستی، پوشش، حرفه مردم را به نمایش می‌گذارد.

حجت الاسلام منصوریان تصریح کرد: این نمایشگاه در حاشیه شهر مشهد به نوعی سبک زندگی و مدل اقتصادی مردم حاشیه شهر مشهد را به نمایش می‌گذارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت: ما قلعه ساختمان را باب الرضا می‌دانیم و ورود امام رضا(ع) به مشهد از این منطقه بوده است لذا هویت اصلی قلعه ساختمان ازطریق برنامه هایی نظیر ماه امت به این خطه از شهر بر می‌گردد وناهنجاریهایی که در اذهان عمومی نسبت به این منطقه وجود دارد با برگزاری  این جشنواره ها، استعدادها و ظرفیت های فوق العاده این منطقه به هویت مردم حاشیه شهر مشهد کمکخواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانان و نوجوانان حاشیه شهر بتوانند ازطریق چنین جشنواره هایی استعدادهای خود را به فعلیت برسانند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد