hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری میز خدمت در ۲۵۰ روستای گلستان

تشریح برنامه‌های هفته کار و کارگر

برگزاری میز خدمت در ۲۵۰ روستای گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری ۲۵۰ میز خدمت به مناسبت هفته کارگر در روستا‌های گلستان خبر داد.
حسینعلی خواجه‌مظفری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: نزدیک به ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در گلستان در سطح واحد‌های تولیدی، کارخاجات و واحدهای صنفی برگزار می‌شود. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: یکی از برنامه شاخص ما یادواره شهدای کارگری است، دو شهید جامعه کارگری ما از خانواده مدافعان حرم است و با همکاری تشکل‌های کارگری از خانواده ایثارگران جامعه کارگری در این هفته بازدید خواهیم کرد. 
خواجه مظفری بیان کرد: بازدید از واحد‌های تولیدی، سرکشی از کارگران آسیب دیده و عطرافشانی گلزار شهدا و برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی و جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های ما در این ایام است. 
وی گفت: افتتاح پروژه‌های اشتغالزایی از دیگر برنامه‌های ما به‌شمار می‌رود و بنا است در ۲۵۰ روستا میز خدمت را برگزار کنیم. 
این مقام مسئول بابیان اینکه افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود، افزود: دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه، حضور در نماز جمعه، مسابقه مجازی قانون کار و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است. 
خواجه مظفری تأکید کرد: در راستای مشکلات جامعه کار نشست سه جانبه‌ای با نمایندگان کارگری، دولت و کارفرما خواهیم داشت. 
وی یادآور شد: ۲۴ درصد حوادث ناشی از کار در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ کاهش داشته و از رتبه هجدهم به رتبه چهارم در بحث روابط کار در بین استان‌های کشور رسیدیم. 
این مقام مسئول ابراز داشت: ۲۸۰ هزار و ۳۷۰ نفر بیمه شده در سطح استان گلستان داریم که در ۴۶ هزار و ۶۶۹ کارگاه فعال استان مشغول به‌کار هستند. 
خواجه‌مظفری ابراز داشت: نرخ بیکاری استان گلستان در زمستان سال گذشته ۹.۷ درصد گزارش شده است، استان اشتغال ناقص بالایی دارد و این گزارش براساس مرکز آمار است. 
وی خاطرنشان کرد: ۵۰۰ هزار و ۷۸۹ نفرجمعیت شاغل استان گلستان است، سال گذشته دو هزار و ۴۴۷ نفر از مزایای بیمه بیکاری استفاده می‌کردند که برگشت به‌کار داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد