hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تقدیر از کارشناسان اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

فنی و حرفه ای استان گلستان

تقدیر از کارشناسان اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

در سال 1401 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان توانست در بخش های مختلف شایسته تقدیر باشد.

 در سال 1401 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان توانست در بخش های مختلف شایسته تقدیر باشد.

 بخشی از این افتخارات به شرح ذیل است:

 حاج امان یلمه معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، به منظور کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سال 1400 دستگاه های اجرایی استان از معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، لوح تقدیر دریافت کرد.

وی همچنین به منظور ارائه خدمات ارزشمند در استقرار نظام مدیریت بهره وری و نیز تلاش در حوزه مهارت آموزی در زمینه کارکنان وظیفه نیرهای مسلح، مهارت آموزی روستائیان، عشایر و زندانیان از معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور لوح تقدیر دریافت کرد.

 سمیه کرامتلو مشاور مدیرکل در امور بانوان و خانواده، به منظور تلاش ها و زحمات در حوزه بانوان و خانواده استان گلستان از معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، لوح تقدیر دریافت کرد.

 طاهره امیری کارشناس بودجه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، به منظور تلاش ها و زحمات در حوزه های درآمد و اعتبارات و همچینین واگذاری ها از معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، لوح تقدیر دریافت کرد.

شایان ذکر است در سال گذشته سیدرضا مفیدی،بهرام خدانظری،علیرضا دلریش نیا،محسن نقوی، زینب صفایی پور، محمد اسلامی و دانیال جعفرنژاد در حوزه های مختلف کاری از سوی معاونین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تقدیر شدند.

گفتنی است در این آمار از همکارانی که فقط از سوی ریاست و معاونین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مورد تقدیر قرار گرفتند به آنها اشاره شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد