باشگاه پرسپولیس به دلیل استوری جنجالی فرشید سمیعی از او در کمیته اخلاق شکایت کرده است.
باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که مسئولان استقلال در آستانه دربی با فشار به داور قصد دارد عملکرد او را تحت تاثیر قرار بدهد.
258 258
درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405
باشگاه پرسپولیس به دلیل استوری جنجالی فرشید سمیعی از او در کمیته اخلاق شکایت کرده است.
باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که مسئولان استقلال در آستانه دربی با فشار به داور قصد دارد عملکرد او را تحت تاثیر قرار بدهد.
258 258
منبع: khabaronline-1757642