درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 209217 | 01 اردیبهشت 1402 ساعت 23:09

پرسپولیس را انتخاب کردم چون بهترین تیم ایران و آسیاست

ایمون زاید احظار نظری جالبی در مورد پرسپولیس کرده است.
پرسپولیس را انتخاب کردم چون بهترین تیم ایران و آسیاست


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، ایمون زاید، بازیکن سابق خارجی پرسپولیس گفتگویی تلوزیونیی با شبکه ورزش انجام داده است.

تو در این گفتگو در پاسخ به این سوال که چرا بین همه تیم های لیگ ایران، مثل تراکتور، استقلال و سپاهان و ... پرسپولیس را انتخاب کرد گفت: « از نظرم پرسپولیس بهترین تیم ایران است، حتی در آسیا هم پرسپولیس بهترین تیم است. جلوی این همه تماشاگر پرسپولیسی بازی بازی کردن برای من لذت بخش بود.»

۲۵۱۲۵۴

منبع: khabaronline-1757124



عکس خوانده نمی‌شود