hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سارقان خودرو در دامغان دستگیر شدند

سارقان خودرو در دامغان دستگیر شدند

دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: دو سارق و یک مال خر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدرضا علوی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان از دستگیری سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: برابر اعلام یکی از شهروندان مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پیکان وی، مأموران پلیس آگاهی کشف خودرو و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی به انجام اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات محسوس و نامحسوس در این راستا اشاره و گفت: سرانجام زحمات پلیس به بار نشست و سارق سابقه دار به همراه خودروی سرقتی در عملیات منسجم کارآگاهان آگاهی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی دامغان اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی به همدستی با یک نفر دیگر اعتراف که سارق دوم هم در کمترین زمان ممکن شناسایی و قصد متواری شدن و درگیری با مأموران را داشت که با واکنش سریع پلیس زمین گیر شد.

علوی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات کارآگاهان به دو فقره سرقت منزل و معرفی مال خر اقدام کردند، اذعان داشت: با دستگیری سریع مال خر، تعدادی وسایل سرقتی همراه وی کشف و تحقیقات تکمیلی از همگی متهمان همچنان ادامه دارد.

منبع: mehrnews-5760264

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد