درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 209089 | 31 فروردین 1402 ساعت 10:07

خبر خوب برای استقلالی‌ها قبل از مهمترین بازی سال

خبرورزشی نوشت: مدیریت باشگاه استقلال تا قبل از دربی پاداش ۴ بازی را به حساب آبی پوشان واریز خواهد کرد.
خبر خوب برای استقلالی‌ها قبل از مهمترین بازی سال


بازیکنان تیم استقلال مدت‌ها است که قراردادهای خود را دریافت نکرده و حتی پاداش هم نگرفته‌اند. آبی پوشان پایتخت ۸ بازی است که هیچ پاداشی از مجموعه باشگاه دریافت نکرده‌اند و به همین دلیل مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال تصمیم گرفته علاوه بر پاداشی که برای پیروزی در این بازی در نظر گرفته قبل از بازی پاداش ۴ پیروزی را به حساب اعضای این تیم واریز کند.

این اقدام جهت افزایش روحیه آبی پوشان توسط سرپرست جدید باشگاه اتخاذ شده است.

۲۵۱۲۵۴

منبع: khabaronline-1756576



عکس خوانده نمی‌شود