hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > آتش به اختیاران قانون‌شکن؛ دستور پلمب از سوی امام جمعه؟!

آتش به اختیاران قانون‌شکن؛ دستور پلمب از سوی امام جمعه؟!

پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» نوشت: برمبنای کدام اختیار قانونی، یک امام جمعه دستور پلمب می‌دهد؟ اگر امر امام جمعه را پیشنهاد در نظر بگیریم، پلیس اساسا بر مبنای کدام قانون و قاضی بر مبنای کدام قانون به دلیل ارائه خدمات به یک بانوی بدون روسری دستور پلمب اصناف را می‌دهد؟
  • ویدیوی رفتار عجیب امام جمعه قشم واکنش‌های زیادی به همراه داشت: راه رفتن او در مراکز خرید و معرفی ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه و صدور حکم پلمب به دلیل ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب!
  • در بین رفتارهای سلبی در برابر بانوان بدون حجاب، دستور پلمب از سوی امام جمعه در زمره عجیب‌ترین‌ رفتارها قرار می‌گیرد.
  • برمبنای کدام اختیار قانونی، یک امام جمعه دستور پلمب می‌دهد؟ اگر امر امام جمعه را پیشنهاد در نظر بگیریم، پلیس اساسا بر مبنای کدام قانون و قاضی بر مبنای کدام قانون به دلیل ارائه خدمات به یک بانوی بدون روسری دستور پلمب اصناف را می‌دهد؟
  • رفتار شعاری این امام جمعه، در ماه‌های اخیر در کل کشور تکرار شده است؛ رفتارهای بدون فکری که مبنای قانونی ندارد و تنها برای خوشایند دل خودشان یا آرام کردن دغدغه شرعی‌شان انجام می‌شود.
  • چنین اقداماتی بغیر از ایجاد حس نومیدانه نسبت به نظام و اسلام، مبنای انجام رفتارهای غیرقانونی از سوی جریان‌های تندرو قرار خواهد گرفت و حاکمیت را نه ماهیتی برای تسهیل امور مردم، بلکه روبروی مردم قرار خواهد داد.
  • سرمایه اجتماعی، این روزها آخرین موضوعی است که مسئولین نگرانش هستند!

منبع: khabaronline-1756532

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد