hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > طرح گردشگری آشوراده در ترکمن صحرا نشان از توجه ویژه نظام به مردم گلستان فارغ از شیعه و سنی دارد

استاندار گلستان در نشست صمیمی با روحانیون و ائمه جمعه اهل سنت استان؛

طرح گردشگری آشوراده در ترکمن صحرا نشان از توجه ویژه نظام به مردم گلستان فارغ از شیعه و سنی دارد

زنگانه گفت: طرح گردشگری آشوراده در نیمه شمالی استان و در منطقه ترکمن صحرا نشان از توجه ویژه نظام به مردم استان گلستان فارغ از شیعه و سنی دارد.

علی محمد زنگانه در نشست صمیمی با روحانیون و ائمه جمعه اهل سنت استان گلستان گفت: سرمایه گذاری های بزرگی مثل پتروشیمی، منطقه آزاد اینچه برون، خلیج گرگان، طرح گردشگری آشوراده در نیمه شمالی استان گلستان و در منطقه ترکمن صحرا صورت گرفته است که نشان از توجه ویژه نظام به مردم استان فارغ از شیعه و سنی دارد.
وی در بخشی از سخنانش با اشاره به اینکه، برای سالم سازی جامعه و حفظ امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه در مقابل کشف حجاب می ایستیم، افزود: البته هدف ما برنامه های ایجابی است اما در مقابل قانون شکنان اقدامات سلبی نیز خواهیم داشت.

استاندار گلستان با بیان اینکه، توجه به مناطق محروم به گونه ای بود که سرانه هر فرد در مراوه تپه ۷ برابر سرانه فردی در گرگان تعیین شده است، بیان کرد: در ابتدای ورود به استان ، گلستان جز ۴ استان فقیر کشور بود که طی ۱۸ ماه گذشته رتبه استان را یک پله ارتقا دادیم و این نشان می دهد تلاش در مسیر محرومیت زدایی ، نتیجه بخش خواهد بود.
زنگانه افزود: زیرساخت های که بیش از چند دهه در گلستان ایجاد نشد بود تلاش داریم در استان ایجاد نماییم و در این راستای اسناد ۳۱ گانه بخشی را تعریف کردیم و برای هر بخش افقی ترسیم شده که مثلاً در حوزه پروتئینی به های منطقه تبدیل شویم و یا در حوزه IT گلستان به سرزمین هوشمند تبدیل شود.
وی با تاکید براینکه، حل مشکل پتروشیمی گلستان نتیجه همدلی و انسجام در استان است، افزود: این مهم نتیجه همراهی آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، مجموعه قوه قضاییه در استان، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علمای شیعه و سنی و تمامی نهادهای امنیتی، انتظامی و دلسوزان استان است.
استاندار گلستان گفت: در خلیج گرگان کار بزرگی آغاز شده و تا کنون ۸۰ درصد لایروبی کانال آشور به سرانجام رسیده و پمپاژ آب به خلیج یکی از مطالبات سفر دوم رییس جمهور به گلستان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد