hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > امیدواری مدیر مسئول انصاف نیوز برای رفع محرومیتش از فعالیت

امیدواری مدیر مسئول انصاف نیوز برای رفع محرومیتش از فعالیت

توضیح مدیرمسئول انصاف نیوز درباره‌ی حکم محرومیتش: امیدواریم مساله حل شود

علی اصغر شفیعیان، مدیر مسئول سایت انصاف نیوز در مطلبی از اعلام حکم محرومیت اش از مدیر مسئولی در مرحله ابلاغ و اجرا خبر داد. این فعال رسانه ای با اشاره به حکم پرونده اش، ابراز امیدواری کرد که با نظر مثبت، مساله حل و فصل شود.

شفیعیان در مطلبی با اعلام حکم محرومیتش از مدیرمسئولی نوشت: انصاف در این سال‌های فعالیت، کم پرونده نداشته اما هرچند همه‌ی اهالی رسانه همیشه یک پایشان در دادسرا و دادگاه است، ولی از شانس ما از زمان روی کار آمدن دولت جدید پرونده‌ها دارد به نتیجه می‌رسد که خب این برای دولت آقای رئیسی خوب نیست چون در کارنامه‌ی ایشان ثبت می‌شود.

نگاه دستگاه قضایی به رسانه‌ها از زمان ریاست آقای رئیسی تغییر کرده بود و ما این نگاه را همیشه تحسین کرده‌ایم و امیدوارم سطح تحمل‌ها پایین نیاید.

شکایت مربوط به یک وزارتخانه و نهادی دیگر درباره‌ی تعدادی از مصاحبه‌ها، گزارش‌ها و یادداشت‌هاست که در زمان دولت جدید به جریان افتاده و ابتدای ۱۴۰۱ حکم سه سال محرومیت از مسئولیتهای مطبوعاتی برای مدیر مسئول صادر شده است. فرجام خواهی در آخر پاییز گذشته در دیوان عالی کشور رد شد و حالا حکم در پروسه‌ی ابلاغ و اجرایی شدن قرار گرفته است.

با توجه با درخواست اعاده‌ی دادسرسی که در شعبه‌ی هفتم دیوان عالی کشور در حال بررسی است، امیدواریم که این رای متوقف و نقض شود چون ما در راستای وظایف حرفه‌ای عمل کرده‌ایم تا به شفافیت و گردش آزاد اطلاعات کمک کرده باشیم. امیدواریم که با نظر مثبت، مساله حل بشود»

منبع: ensafnews-410227

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد