hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مردم از رییس دولت سیزدهم چه می‌خواهند؟ / دولت برجام را زنده کند؛ از شعاردرمانی بپرهیزد

مردم از رییس دولت سیزدهم چه می‌خواهند؟ / دولت برجام را زنده کند؛ از شعاردرمانی بپرهیزد

برخی از کاربران خبرآنلاین معتقدند: «دولت سیزدهم باید تیم اقتصادی را تغییر دهد، برجام را زنده کند، از شعاردرمانی بپرهیزد، به فکر تولید سرمایه باشد و روابط با همسایگان را جدی بگیرد.»

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، اقتصاد ایران با مشکلات متعددی روبه‌روست، افزایش نرخ تورم و بحران کاهش سرمایه‌گذاری از مهمترین مشکلات است. سید ابراهیم رییسی در انتخابات سال ۱۴۰۰ وعده‌های متعدد اقتصادی را داده است. از کاهش تورم تا ساخت سالانه یک یملیون واحد مسکونی و ایجاد دو میلیون فرصت شغلی جدید در چهار سال و... و. با توجه به این شرایط، کاربران خبرآنلاین در نظرسنجی «مهم‌ترین انتظار اقتصادی شما از دولت سیزدهم چیست؟» دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «به علم اهمیت بده.»

کاربر دیگری عنوان کرد: «انتظاری نداریم.»

یکی از کاربران تاکید کرد: «مهار تورم.»

محسن، کاربر خبرآنلاین تصریح کرد: «تعیین حقوق کارگران افتاده دست کسانی که حقوق‌های بالایی دریافت می‌کنند و هیچ‌وقت سختی‌های زندگی کارگران رو درک نمی‌کنند.

کاربری یادآور شد: «ورود چند نفر اقتصاددان‌ واقعی در مجموعه دولت، جمع کردن نقدینگی و منفی کردن تورم، رشد تولید و رفع بیکاری.»

کاربر دیگری متذکر شد: «علت این‌که حداقل حقوق را بهتر از سایر سطوح افزایش می‌دهند، این است که سقف حقوق مدیران هفت برابر حداقل حقوق است. هر قدر حداقل حقوق بیشتر باشد، به نفع مدیران است.»

یکی از کاربران خبرآنلاین نوشت: «انتظار داریم ۷ هزار صفحه برنامه اقتصادی که آقای رئیسی در انتخابات گفت را منتشر کنند.»

کاربری عنوان کرد: «همسان‌سازی بازنشستگان کشوری؛ کاری که دولت روحانی شروع کرده بود.»

کاربر دیگری تصریح کرد: «من مغازه موادغذایی دارم. طوری مردم بی‌پول شدند که از نایلون‌های کوچکی که برای ادویه استفاده می‌کردیم، الان برای وزن کردن حبوبات استفاده می‌کنیم.»

یکی از کاربران خبرآنلاین خاطرنشان کرد: «تیم اقتصادی را تغییر دهد، برجام را زنده کند، از شعاردرمانی بپرهیزد، به فکر تولید سرمایه باشد و روابط با همسایگان را جدی بگیرد.»

۲۲۳۲۲۵

منبع: khabaronline-1754338

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد