hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > جهش قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، دنا و ساینا

جهش قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، دنا و ساینا

قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، به نظر می‌رسد هنوز فرمان ایست قیمتی به بازار خودرو داده نشده است؛ چراکه هنوز قیمت‌ها در مسیر صعودی حرکت می‌کند و بازار خیال ایست قیمتی ندارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار به ۶۷۵ میلیون تومان رسیده است و این نشان می‌دهد که این خودرو یک روز قبل ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود. مدل ۱۴۰۱ این خودرو اما ۱۵ میلیون تومان گران شده و در بازار ۶۶۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

اما پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ در بازار ۴۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و پژو۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز با قیمت ۵۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رود. این دو خودرو افزایش قیمتی را تجربه نکرده‌اند.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که قیمت پژو۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ به یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو ۳۵ میلیون تومان طی ۲۴ ساعت گذشته گران شده است. پژو ۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این خودرو هم ۳۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

همچنین پژو۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رود. این خودرو یک شبه ۲۰ میلیون تومان گران شده است.

اما پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر قیمت، ۶۰۰ میلیون تومان فروخته شد. این در حالی است که پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ طی ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۱۰ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۷۴۵ میلیون تومان رسیده است.

بنا به این گزارش، روند بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار به یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو فقط طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۴۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم ۳۰ میلیون تومان گران شده و در بازار یک میلیارد تومان شده است.

همچنین تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ در بازار ۱۰ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک EX نیز ۵ میلیون تومان رشد قیمت را تجربه کرده و در بازار به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، دناپلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر قیمت، ۸۴۰ میلیون تومان به فروش رفت. دناپلاس۶ دنده توربو مدل ۱۴۰۲ نیز بدون تغییر قیمت، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان فروخته شد. همچنین دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت، ۷۵۰ میلیون تومان شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که راناپلاس مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۲۰ میلیون تومانی، به قیمت ۶۳۵ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم ۱۵ میلیون تومان گران شده و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، ساینا EX دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با رشد ۵ میلیون تومانی قیمت، ۴۱۰ میلیون تومان شد. ساینا S دنده‌ای هم ۵ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است. اما سمند LX EF۷ مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت بود و ۵۹۵ میلیون تومان فروخته شد. شاهیت مدل ۱۴۰۱ هم ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۷۳۰ میلیون تومان رسید.

۲۲۳۲۲۵

منبع: khabaronline-1753508

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد