درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 207382 | 23 فروردین 1402 ساعت 10:44

دلیل دوری چند ماهه گزارشگر مطرح صدا و سیما فاش شد

خبرورزشی نوشت: محمدرضا احمدی مجری و گزارشگر صداوسیما از دلیل چند ماهه گزارش نکردن فوتبال می‌گوید.
دلیل دوری چند ماهه گزارشگر مطرح صدا و سیما فاش شد


محمدرضا احمدی گزارشگر مطرح تلویزیون بعد از اینکه بازی فرانسه و آرژانتین را در فینال جام جهانی گزارش کرد، دیگر تا پایان سال گزارش هیچ بازی داخلی و خارجی را برعهده نداشت.

احمدی در گفت‌وگویی در خصوص دوری چند ماهه‌اش از گزارشگری و اینکه آیا مشکلی برای گزارش کردنش وجود داشت، گفت: «نه اصلا مشکلی نبود. دلیلش بیماری خودم، همسرم و البته نفس بود که خیلی ما را اذیت کرد. در چند مقطع سرماخوردگی شدید داشتیم و همین موضوع باعث شد تا کمتر گزارش کنم. وگرنه مشکل خاصی وجود نداشت.»

۲۵۱۲۵۴

منبع: khabaronline-1753360



عکس خوانده نمی‌شود