hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اعتماد به سقف

اعتماد به سقف

همه متوجه شده بودند که رامین رضاییان از عادل دلخور است. حتی اگر خودش هم چیزی نمی‌گفت از نحوه نشستنش همه چیز پیدا بود.

او حتی نمی‌خواست رویش را به سمت عادل برگرداند و حتی جواب سوال‌هایش را بدهد. درنهایت هم همه چیز را به زبان آورد و دلخوری‌اش را بروز داد. رامین رضاییان حتی توانست به فردوسی‌پور کنایه بزند. او را مربی خواند و به او گفت که مورد تایید مردم است.
 دلش از این پر بود که عادل فردوسی‌پور درباره انتخاب رامین رضاییان برای تیم‌ملی نقد داشته است. هر چند آنها تنها تحلیل‌های آن موقع است. اما در فضای مجازی نحوه رفتار و صحبت کردن رامین رضاییان سوژه شده است و انگار همه ضد او برخاسته‌اند. رامین رضاییان از تنها زندگی‌کردنش می‌گوید، از این‌که الان در اروپا بازی می‌کند و از این‌که ابتدا زبان بلد نبوده اما حالا به خوبی یاد گرفته است و اعتمادبه‌نفسی که داشت. همین چند جمله رامین رضاییان برای کاربران فضای مجازی کافی بود تا شروع کنند و به رامین رضاییان کنایه بزنند و او را مورد تمسخر قرار دهند. حتی برخی به بقیه پیشنهاد می‌دهند کاری کنند تا رامین رضاییان نفر بعدی باشد که از تیم‌ملی خداحافظی می‌کند!
بسیاری از این شاکی هستند که رامین رضاییان به‌هرحال در بازی با اسپانیا سوتی داده و تیم ما یک گل دریافت کرده، اما او اعتمادبه‌نفسش بسیار بالاست یا درواقع اعتماد به سقف دارد! رامین معتقد است که به خاطر اشتباه او در آن بازی، بچه‌های تیم خوب بازی کردند!
بالاخره امید سوژه شد!
فردوسی‌پور بالاخره گفتن امید ابراهیم را هم سوژه کرد. در تمام طول برنامه امید ابراهیم بارها از کلمه بالاخره استفاده کرد و عادل به او گفت: «دقت کردی ٢٠٠ بار این کلمه را گفتی؟» امید هم با خنده جواب داد: «دقیقا همین‌طور بود. قبل برنامه به همسرم گفتم امیدوارم آن‌جا سوژه نشود.» عادل هم گفت: «چه خوب است بعد از برنامه همسرت با خسرو حیدری و همسرش بشمارند چند بار این کلمه را گفته‌ای!»
برخی هم که انگار تازه متوجه شدند امید ابراهیمی و خسرو حیدری با هم باجناق هستند، در فضای مجازی این خبر را دست‌به‌دست می‌کردند. البته که عادل تنها بالاخره گفتن امید را سوژه نکرد، ساعت امید هم انگار عقب مانده بود، دقیقا مانند باجناقش!
خیابانی در پشت صحنه فصل داغ فوتبال
گزارشی از برنامه جواد خیابانی منتشر شده. گزارش ایسنا که در آن جواد خیابانی می‌گوید: «من در حال حاضر ۵۶ سال سن دارم و وارد عرصه تهیه‌کنندگی نشده‌ام. همچنان اجرا و گزارش می‌کنم و وارد تهیه‌کنندگی هم نمی‌شوم. شما اتفاقا درست می‌گویید. چون به نظرم سن گزارشگری بالای ۵۰ سال است. اگر دست من بود، هیچ‌گاه نمی‌گذاشتم گزارشگرانی که ۲۰ یا ۲۵ سال سن دارند، فوتبال گزارش کنند.»
جواد خیابانی از پیامک‌هایش حرف می‌زند. از پیامک‌هایی که بین خودش و عادل رد و بدل شده است. در پیامکی برای عادل نوشته: «عادل! برای من موفقیت سازمان صداوسیما مهم است؛ با کاپیتانی خودت.»

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد