hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > به اجرای مردمی و پیوست علمی و رسانه ای نکوداشت مختومقلی فراغی توجه شود

در دومین جلسه ستادی تاکید شد؛

به اجرای مردمی و پیوست علمی و رسانه ای نکوداشت مختومقلی فراغی توجه شود

دومین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دویست و نودمین سالگرد تولد مختومقلی فراغی با تاکید بر مردمی بودن مراسم و داشتن پیوست علمی و رسانه ای، برگزار شد.

دومین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دویست و نودمین سالگرد تولد مختومقلی فراغی، صبح امروزدوشنبه 21 فروردین ماه در محل استانداری گلستان با حضور سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و اعضا تشکیل شد.

در این جلسه اعضا درباره زمان بندی برنامه های شهرستانی و متمرکز، محتوای برنامه ها و دعوت از مهمان ها، توجه به مصوبات کمیسیون اقوام و دانشجویی درباره مختومقلی، تلاش برای شکل دهی دبیرخانه دائمی و ساختارسازی مواردی را مطرح کردند.

همچنین در این جلسه، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر ضرورت نگاه مردمی در اجرای برنامه ها ،ساختارسازی و پویایی کمیته ها، گفت: مختومقلی فراغی شخصیتی وحدت آفرین است.

وی همچنین بر ضرورت داشتن پیوست علمی و نیز رسانه ای برای این نکوداشت و نیز تلاش برای ثبت ملی و درج در تقویم تاکید کرد و گفت: در دولت سیزدهم توجه به فرهنگ اقوام مورد توجه است و باید در راستای همبستگی ملی و هویت ملی به چهره ای چون مختومقلی فراغی شاعر وعارف شهیر ترکمن توجه نشان دهیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد