hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بیش از ۱۷۰ رسانه مکتوب و مجازی فعال در سطح استان گلستان فعالیت می کند.

در نشست صمیمی استاندار‌گلستان با اصحاب رسانه در تالار فخرالدین اسعدگرگانی

بیش از ۱۷۰ رسانه مکتوب و مجازی فعال در سطح استان گلستان فعالیت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در حال حاضر تعداد بیش از ۱۷۰ رسانه مکتوب و مجازی فعال در سطح استان گلستان فعالیت می کند.

 محمد رعیت در نشست صمیمی استاندار‌گلستان با اصحاب رسانه در تالار فخرالدین اسعدگرگانی اظهار کرد: تمامی اصحاب رسانه در حوزه های مختلف عکاسی، مدیران مسئول، خبرنگاران، رسانه های مجازی و مکتوب، دیداری و شنیداری و غیره در همه اتفاقات و حوادث تلخ و شیرین در کنار مردم بوده و در دولت های مختلف تلاش کردند با عملکرد مطلوب خود به جامعه نشاط و امیدافرینی را ترزیق کنند.

وی تصریح کرد: در شهریورماه سال گذشته استان گلستان در سطح کشور در فضای غبار آلود دشمن بخوبی رفتار کرد و این نشان دهنده این است که رسانه در این فضا هوشمندانه عمل کرده و از دست ایادی و دشمنان بازی نخوردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در این راستا اداره کل ارشاد با همکاری دادگستری دوره های آموزشی آشنایی رسانه ها با قوانین و مقرارت و سوادرسانه ای برگزار کرد که مورد استقبال بی نظیر اصحاب رسانه قرار‌گرفت.

وی ادامه داد: با تاکید استاندار و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه های فاخر تنها در مرکز استان اجرا نشده و تلاش کردیم تا این توازن در سطح استان برقرار شود و در این راستا نخستین برنامه گرامیداشت روزخبرنگار با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد و با همین نگاه هشت دوره آموزش تخصصی خبرنگاری با همکاری مرکز مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

رعیت گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال، اصحاب رسانه کمک کند تا دو موضوع حمایت از تولید با کیفیت توسط مسئولان و پرهیز از هرگونه اسراف و خرید کالاهای ایرانی و داخلی توسط مردم بعنوان مصرف کننده تبیین و فرهنگ سازی شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد