hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلستان فراخوان ایده و مقاله برگزار می‌کند.

به‌منظور بهره‌مندی از ایده‌های نوآورانه

 قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلستان فراخوان ایده و مقاله برگزار می‌کند.

قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلستان به‌منظور بهره‌مندی از نظرات، ایده‌های نوآورانه و خلاق و ارح‌نهادن به خرد جنعی و تجربیات گرانقدر از همه اساتید، صاحب‌نظران، مربیان، کارکنان پایور و وظیفه و فعالان حوزه مهارت‌آموزی "فراخوان ایده و مقاله" برگزار می‌کند.

اشتغالزایی موثر کارکنان وظیفه، کارآفرینی در دوره سربازی، چالش‌های پیش‌روی مهارت کارکنان وظیفه، هدفمندسازی مهارت‌آموزی، خلاقیت و نوآوری مهارتی کارکنان وظیفه، طراحی الگوی کیفی مهارت‌آموزی سربازان، تسهیلات اشتغالزایی، چالش‌ها و رویکردها، توسعه جذابیت، نشاط و مهارت در سربازان، رابطه مهارت‌آموزی با اشتغال سربازان، رویکردها و الزامات، طراحی مسیر شغلی با رویکرد آینده‌نگرانه برای کارکنان وظیفه، سازوکارهای تشویقی و انگیزشی در توسعه مهارت‌آموزی سربازان و تدوین برنامه‌های آتی در راستای نیازسنجی شغلی-مهارتی بر اساس زیست‌بوم استان گلستان از جمله محورهای فراخوان ایده و مقاله است.

ایده‌های برتر این فراخوان از سوی قرارگاه مهارت‌آموزی ارتش جمهوری اسلامی ایران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند آثار خود را از طریق سایت sarbazmaher.golestan@mail.ir به دبیرخانه ارسال کنند. همچنین نتایج نهایی فراخوان ایده و مقاله و اسامی افراد برگزیده سوم خرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد