hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نشست صمیمی استاندار با اصحاب رسانه

نشست صمیمی استاندار با اصحاب رسانه

نشست صمیمی و صرف افطاری ساده استاندار گلستان با اهالی رسانه استان دیشب در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

استاندار در این نشست با بیان اینکه اینکه تلاش خبرنگاران در راستای توسعه استان قابل تقدیر است و نظارت شما در زمینه نقد، بی بدیل و سازنده می‌باشد تاکید کرد: از نقد ناراحت نمی‌شوم و از انتقادات سازنده همراه با راهکار‌ها استقبال می‌کنم، نام ما مسئول است و ما مورد سوال قرار می‌گیریم و باید به وجدان، مردم، نمایندگان مردم و اصحاب رسانه پاسخگو باشیم.


علی محمد زنگانه گفت: روش ما پاسخگویی است و هر که ناراحت است می‌تواند برود و اگر مدیران حضور دارند باید کار را انجام دهند و پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه پیگیر مطالبه خبرنگاران از شهرداری گرگان و تمامی دستگاه‌های اجرایی هستیم افزود: راهکار مسکن خبرنگاران ایجاد تعاونی و دریافت زمین رایگان است که از این طریق ما نیز می‌توانیم حمایت لازم را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز این نشست ضمن ادای احترام به ساحت پاک شهدای گفت: از افتخارات رسانه استان و ما وجود ۶ شهید رسانه در استان است که امیدوارم بتوانیم راه آن پاک نهادان را به خوبی ادامه دهیم.

محمد رعیت با اشاره به برخی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان و نیز فعالیت انجام شده در این حوزه از جمله دوره‌های آموزشی تخصصی و سواد رسانه‌ای گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم، در حوزه آموزش و برپایی رویدادی، چون روز خبرنگار، تمرکز زدایی را محور قرار دادیم و در سال گذشت این دو رویداد را در شهرستان گنبدکاووس برگزار کردیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد