درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 206869 | 21 فروردین 1402 ساعت 09:55

جدیدترین خبر درباره رجیستری آیفون ۱۴/ این گوشی از چه طریقی و چگونه وارد کشور می‌شود؟

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری و تلفن همراه گفت: هم‌اکنون آیفون ۱۴ از رویه مسافری وارد کشور می‌شود و هنوز تصمیمی برای رجیستر کردن آن گرفته نشده است. 
جدیدترین خبر درباره رجیستری آیفون ۱۴/ این گوشی از چه طریقی و چگونه وارد کشور می‌شود؟


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا رمضان در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به وضعیت ریجستری گوشی‌های آیفون ۱۴ گفت: تا این لحظه آیفون ۱۴ به صورت رسمی و تجاری وارد کشور نشده و خرید و فروش آن ممنوع و تخلف است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون آیفون ۱۴ از رویه مسافری و یا قاچاق وارد کشور می‌شود، افزود: هنوز تصمیمی برای رجیستر کردن این نوع گوشی‌ها گرفته نشده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران بیان کرد: اتخاذ تصمیم در خصوص واردات آیفون ۱۴، ریجستری و فعال شدن آن در شبکه با دولت است.

رمضان گفت: امیدوارم هر چه سریع‌تر اقدامی در این مورد انجام شود تا این بلاتکلیفی به پایان برسد.

۲۲۳۲۲۵

منبع: khabaronline-1752523



عکس خوانده نمی‌شود