hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تقدیر معاون استاندار از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

تقدیر معاون استاندار از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

سیدعلی مهاجر،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اهدای لوحی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به پاس همت در برپایی نمایشگاه مهدویت با عنوان" مصیر" تقدیر کرد.

با هدف ترویج فرهنگ مهدوی و به همت کانون یاران آفتاب و همکاری این دستگاه اجرایی، ششمین نمایشگاه مهدوی نور ۱۲ با عنوان «مصیر» از تاریخ 13 تا 23 اسفند ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در همین راستا و به رسم تقدیر، از سوی سیدعلی مهاجر،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، لوحی به محمدرعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به پاس حمایت و برپایی این رویداد تبیینی معنوی اهدا شد.

در بخشی از این لوح آمده است: تاثیر اندیشه مهدویت در تمدن کنونی دنیا و در آینده ی آن بسیار روشن و بدیهی است و هر چه در تاریخ بشری به زمان های اخیر نزدیک می شویم، این تاثیرگذاری بیشتر می شود و بر همه ی مسئولین نظام مقدس اسلامی فرض است در راه بستر سازی ظهور گام بردارند.

بدین وسیله از بذل مساعی و محبت حضرتعالی در همکاری با مجموعه های مهدوی استان در برگزاری مراسمات ایام پر خیر و برکت نیمه شعبان و برپایی نمایشگاه مهدویت با عنوان "مصیر" امتنان و قدرشناسی داریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد