hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با کارکنان ادارات گازرسانی استان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با کارکنان ادارات گازرسانی استان

علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان به همراه مدیران ارشد شرکت با هدف تبریک سال نو بصورت جداگانه با کارکنان ادارات گازرسانی غرب و شرق و مرکزاستان دیدار كردند.

در این دیدارها كه بصورت جداگانه در محل ادارات گازرسانی انجام شد مهندس طالبی ضمن تبریک سال نو  از خدمات انجام شده مدیران و کارکنان ادارات گاز استان  بویژه در ایام بحران افت فشار گاز قدردانی کرد.
وی افزود: در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در بخش توسعه گاز رسانی و خدمات رسانی به مردم عزیز  ارائه گردید که شایسته  است این روند در سال جدید نیز همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم در نتیجه تلاش و همدلی  اهداف تعیین شده خود را به نحو مطلوبی محقق نمائیم.
     طالبی بیان داشت:با وجود حجم  بالای کار بویژه در ایام سرد سال ،خوشبختانه ادارات گازرسانی توانستند در ایام بحران افت فشار گاز ، با حضور شبانه روزی خود در محل کار صادقانه  تلاش نمودند تا این بحران را مدیریت کنند و   حتی با متانت و صبوری پاسخگوی  مشترکین نیز بوده و در حد امكان آنطور که شایسته است  مشكلات آنها را مرتفع کردند.
 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار امیدواری کرد:انشاءا... در سال جاری نیز با همت شما همکاران گرامی بتوانیم با تلاش مضاعف روند خدمت رسانی و توسعه گازرسانی  را همچنان ادامه داده  و زمینه های رشد و آبادانی ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم سازیم .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد