hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روحانی:عده ای به ما می‌گویند چرا به وعده‌هایتان عمل نمی‌کنید؟

روحانی:عده ای به ما می‌گویند چرا به وعده‌هایتان عمل نمی‌کنید؟

رئیس جمهور گفت: عده‌ای به دولت می‌گویند شما قول‌هایی که اول دولت دادید را چرا نمی‌توانید عمل کنید؟ ما در شرایط صلح آن قول‌ها را داده بودیم ولی بعد وارد جنگ شدیم.
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(دوشنبه 9 دی) در مراسم روز صنعت پتروشیمی طی سخنانی با بیان اینکه خوشحالم که در خدمت سرداران بزرگ اقتصاد ایران در بخش پتروشیمی هستیم، اظهار داشت: ما در شرایط فشار و تحریم دشمن راهی را که صنعت‌گران ما انتخاب کرده بودند به خوبی توانستند ادامه دهند و این افتخار بزرگی برای تاریخ کشور است.
وی افزود: دوران تحریم و فشار نسبت به ملت ایران به سر خواهد آمد، یک روز زودتر و یا دیرتر؛ و دلیلش این است که دشمنان ما متوجه شدند که با فشار حداکثری نمیتوانند ما را وادار به تسلیم کنند و هدفشان این بوده که ما به میز مذاکره ای که هرچه آنها گفتند بکشانند و این کار در ایران اسلامی نشدنی است. ملت ما در سال 97 و 98 و خصوصا از 13 آبان سال گذشته که فشارهای حداکثری بر ما وارد شد، می‌بینیم که مردم ما به خوبی ایستادگی کردند البته این بخشی از این ایستادگی به مردم  مربوط می‌شود که مردم بتوانند صبر داشته باشند و پیداست که شرایط عادی با شرایط جنگ متفاوت است، عده‌ای به دولت می‌گویند شما قول‌هایی که اول دولت دادید را چرا نمی‌توانید عمل کنید؟ ما در شرایط صلح آن قول‌ها را داده بودیم ولی بعد وارد جنگ شدیم.
رئیس‌جمهور ادامه داد: ما جنگ را آغاز نکردیم و حتی بهانه‌ای به آنها ندادیم و جنگ را دشمنان ما شروع کردند؛ این حرف منطقی نیست که برخی که با دولت خرده‌فرمایش دارند و بگویند در سال 95 و فروردین سال 96 قول‌هایی دادی و فروردین 98 لحن شما فرق کرده؛ آن شرایط شرایط صلح بود و الان شرایط جنگ است و در همه دنیا جنگ شرایط ویژه خود را دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد