hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مردم مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

معاون استاندار گلستان:

مردم مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان این که مردم مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: رجوع به آرا مردم در جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه متوقف نشد.
 سید علی مهاجر،  در آئین معارفه اولین امام جمعه اهل تشیع آق قلا اظهار کرد: انتخابات و رجوع به آرا عمومی در نظام جمهوری اسلامی یک راهبرد مستمر و ثمر بخش در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان این که مردم مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: مردم سالاری دینی از افتخارات نظام ما است و اساس آن را حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذاری و در ادامه رهبر معظم انقلاب ادامه دادند.

وی گفت: در سخت‌ترین شرایط کشور انتخابات و رجوع به آرا مردم در هیچ دوره‌ای انقلاب متوقف نشده که این موید اهمیت نظر مردم در تعیین حق سرنوشت خود در اداره کشور است.

مهاجر با اشاره برگزاری انتخابات در اسفند ماه امسال، اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار نوروزی امسال با مسئولان عالی رتبه کشور، انتخاباتی رقابتی، سالم، با امنیت بالا و مشارکت حداکثری رقم خواهیم زد.

وی ابراز امیدواری کرد که بار دیگر عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان کشیده شده و دوستان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای خوشحال و دشمنان ملت ایران مأیوس خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد