hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بنیادعلوی نعمتی برای محرومین میباشد.

فرماندار شهرستان مراوه تپه گفت:

بنیادعلوی نعمتی برای محرومین میباشد.

لقمان قربانی در دیدار با مهدی  هاتف مدیر عامل اسکان علوی در تهران ضمن عرض تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ایشان افزود، نعمتی برای مناطق محروم مرزی و نور امیدی برای اهالی روستاهایی است که تاکنون فاقد امکانات بوده اند.

وی ضمن تشکر ارائه خدمات عمرانی به منطقه و ارائه تسهیلات برای اشتغال را باعث تثبیت اهالی مرزنشین در روستاهای مرزی دانسته و خواستار تسریع در اجرای پروژه ها و تفاهمنامه ها شد.

قربانی واریزی بلاعوض به الباقی مسکن دوجانبه  در شهرستان، مساعدت در تکمیل  مدرسه ۳ کلاسه بسطام دره و همچنین مساعدت در احداث مدرسه ۶ کلاسه امام محمد غزالی چنارلی را خواستار شد
فرماندار شهرستان مراوه تپه تسریع در تخصیص اعتبار پل عرب قره حاجی را باعث تسریع در ایاب و ذهاب ساکنین و ایجاد آرامش روانی اهالی در بروز حوادث دانست.
وی با اشاره به مساعدت در اجرای دیگر پروژهای کلان در این شهرستان گفت: مساعدت در  تکمیل وتوسعه اماکن مذهبی شهرستان ، مساعدت در جهت مطالعات طرح های هادی ۸ روستای شهرستان مساعدت در امور پارک کودک شهر گلیداغ میتواند گام ارزنده ای از طرف بنیاد علوی در این شهرستان مرزی و باعث تحول اساسی این شهرستان خواهد شد.

وی درادامه درخواست مطالعه  زیباسازی برای ورودی شهر از سمت اینچه برون  راخواستار شدند
 وی افزود؛اجرای مصوبات انجام گرفته در امور شهری مراوه تپه افق روشنی برای این شهرستان مرزی ترسیم خواهد نمود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد