hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مراسم سفره ضیافت الهی به میزبانی کمیته امداد استان گلستان برگزارشد.

در روز میلاد کریم اهل بیت،حضرت امام حسن مجتبی(ع)

مراسم سفره ضیافت الهی به میزبانی کمیته امداد استان گلستان برگزارشد.

استاندارگلستان روزه خود را در کنار ایتام کمیته امدادوفرزندان معنوی بهزیستی افطار کرد

استاندار گلستان با حضور در سفره ضیافت الهی ، روزه خود را در کنار ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) وفرزندان معنوی بهزیستی افطارواز نزدیک با آنها دیدار وملاقات کرد.

علی محمد زنگانه با حضور در سفره ضیافت الهی در جمع ایتام و محسنین و فرزندان معنوی کمیته امداد و بهزیستی گفت: يکي از اولويت‌هاي کاري رسيدگي به مناطق محروم ويژه  توجه به رفع مشکلات مددجويان و همچنین ارتقاي تحصيلي و آموزشي  فرزندان کمیته امداد است .
استاندار گلستان با تاکید به اینکه از خدمت به شما مددجویان افتخار می‌کنیم تصریح کرد: در شب‌های ماه رمضان جلسات مختلفی برای افطاری دعوت می‌کنند که بنده ترجیح می‌دهم افطاری را در جمع مددجویان کمیته امداد و بهزیستی باشم.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در این مراسم که بمناسبت سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت ، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته احسان واطعام و به میزبانی کمیته امداد برگزارشده بود، گفت: درحال حاضر بیش از ۱۱هزار یتیم ومحسنین تحت حمایت این استان میباشند.
عیسی بابایی، با اشاره به حمایت بیش از ۳۶هزار حامی اکرام ایتام استان وقدردانی از حمایت های این عزیزان تصریح کرد : میانگین سرانه حمایتی از ایتام استان ۴۵۰هزارتومان میباشد که این رقم بامیانگین ۷۵۰هزارتومانی کشور فاصله زیادی دارد وامیدواریم بتوانیم باپشتیبانی مسئولان استان به سرانه کشوری نیز برسیم.
بابایی درخصوص اجرای طرح اکرام ایتام درماه مبارک رمضان باهدف افزایش سرانه پرداختی به ایتام افزود: خیرین ونیکوکاران برای حمایت مالی از ایتام وفرزندان نیازمند می توانند ، ازطریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد درشهرستانها، تماس با شماره تلفن ۳۲۴۸۰۷۴۴، ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و یا مراجعه به آدرس اینترنتی ekram.emdad.ir نسبت به این امر خداپسندانه اقدام نمایند.
وی همچنین یادآور شد : نیکوکاران وخیران محترمی که قصد مشارکت در برپایی سفره های ساده افطاری و یا تهیه سبدهای معیشتی را دارند می‌توانند با ارسال عدد۲ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ ویا ازطریق کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* دراین امر خیرخواهانه شرکت نمایند.
گفتنی است : بیش از ۸۴هزار خانوار با جمعیت بالغ بر ۱۵۵هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان می باشند .

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد