درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 206276 | 18 فروردین 1402 ساعت 00:00

واکنش آل‌کثیر به شایعه نیمکت نشینی‌ به دلیل خالکوبی

عیسی آل کثیر به شایعاتی که در مورد نیمکت نشینی اش وجود داشت واکنش نشان داد.
واکنش آل‌کثیر به شایعه نیمکت نشینی‌ به دلیل خالکوبی


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ عیسی آل کثیر درباره برد پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می گویم. در هر بازی تمرکز ما بالاست. برای برد در بقیه بازی ها آماده می شویم.

وی درباره شایعه خالکوبی او که دردسرساز شده بود ادامه داد: شما چنین چیزی دیدید؟

آل کثیر افزود: ما هفته به هفته جلو می رویم. تلاش ما این است که برد به دست بیاوریم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

۲۵۱۲۵۴

منبع: khabaronline-1751300



عکس خوانده نمی‌شود