درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 205987 | 16 فروردین 1402 ساعت 16:53

غیبت دوباره گل‌محمدی در نشست خبری

سرمربی تیم پرسپولیس بار دیگر در نشست خبری تیمش شرکت نکرد.
غیبت دوباره گل‌محمدی در نشست خبری


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی قرار بود از ساعت 15 و 15:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود که هیچ کدام از سرمربیان در این نشست خبری شرکت نکردند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که در هفته‌های اخیر در اکثر نشست‌های خبری غایب بود، امروز هم حاضر به حضور در نشست خبری نشد و به جای وی، اوسمار مربی تیم در کنفرانس حضور یافت.

مازیار زارع سرمربی تیم ملوان نیز به دلیل ساعت پرواز این تیم به نشست خبری نرسید.


258258

منبع: khabaronline-1750799



عکس خوانده نمی‌شود