درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 204648 | 09 فروردین 1402 ساعت 14:32

خواننده «بارون اومد و یادم داد» روی صحنه رفت

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی با اجرای قطعه جدید، شامگاه هشتم فروردین ۱۴۰۲ طی دو سانس در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
خواننده «بارون اومد و یادم داد» روی صحنه رفت


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، طلیسچی که به تازگی قطعه «بهم برس» را منتشر کرده بود درحالی نخستین کنسرت سال جدید خود را به روی صحنه برد که نوید انتشار نسخه کنسرتی قطعه «یه دریا نریم» را به مخاطبانش داد.

کنسرت طلیسچی با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و در ادامه قطعات «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای دل خودم»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» به ترتیب اجرا شدند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، آرمان ابراهیمی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز)، مسیح منتظری (گیتار الکتریک) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر این کنسرت را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

۵۷۲۴۵

منبع: khabaronline-1748288



عکس خوانده نمی‌شود