hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > با ابتکار شهرداری شاهرود اولین نشست هم اندیشی مجمع خیرین مدیریت شهری

با ابتکار شهرداری شاهرود اولین نشست هم اندیشی مجمع خیرین مدیریت شهری

شهردارشاهرود در اولین نشست هم اندیشی  مجمع خیرین مدیریت شهری که در شاهرود تشکیل شد،گفت:  بستر تشکیل مجمع خیرین مدیریت شهری راآماده کرده ایم تابااین رویکرد یک نهادمردمی قانونمند ودارای اساسنامه همانندمجمع خیرین مدرسه سازو... و درآن این قابلیت رامهیا کنیم که هرکدام ازعزیزان شهروند درحوزه ای ازشهر که تمایل داشته باشند بتوانند اثری رابه نام خود ویا عزیزانشان به یادگار بگذارند
شاهرود_حسین بابامحمدی:مهندس محسن احمدی بیان داشت: فضای شهری، مناسب ترین بستر برای مشارکتهای مردمی یا  سرمایه گذاری است.
شهردارشاهرود ضمن بیان این مطلب که تشکیل مجمع خیرین مدیریت شهری می تواند نقش مهمی در مشارکت مردمی و توسعه  فعالیت های شهری داشته باشد، ابراز داشت: این اقدام بزرگ باعث بکارگیری توان بخش خصوصی در سیستم مدیریت شهری شده و در این راستا توسعه شهری را به همراه خواهد داشت.
شهردارشاهرود با اشاره به اینکه زیر ساخت های شاهرود آماده برای هرنوع سرمایه گذاری ویا مشارکت مردمی است ودرحوزه شهرداری این امربسیارگسترده تر است به نحوی که  شهروندان می توانند با نام خود از نصب چند نیمکت ساده درمعابر تا خودرو یا تجهیزات آتش نشانی، خودرو برای ناوگان حمل ونقل شهری، نصب ستهای وسایل بازی کودکان در پارکها ،وسایل ورزشی ، تا اهدا زمین برای احداث پارک و یا ساختمان برای امور فرهنگی و... رابه شهروندان اهدا نمایند.
باارائه هر خدمت درحوزه مدیریت شهری توسط خیرین ، نام ونشان عزیزان خیردرکنار آن مورد بر روی لوحی ثبت  شده  و به یادگار خواهد ماند.
مهندس احمدی با بیان اینکه ما آمده ایم که در روزهای سخت کار انجام دهیم وامروزه ورود سرمایه های اجتماعی و مشارکت های مردمی به حوزه مدیریت شهری و همچنین استفاده از پتانسیل های مادی و معنوی و ظرفیت خیرین در عرصه های شهری جزءبرنامه هایی است که در حوزه مدیریت شهری دنبال می شود.
شایان ذکر است مراحل تشکیل هیئت موسس و هیئت امنا و هیئت مدیره و تصویب اساسنامه مجمع توسط اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شاهرودی دنبال می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد