hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > هر روز، ۸ و نیم صبح، موسیقی‌ بهاری و نوروزی بشنوید

هر روز، ۸ و نیم صبح، موسیقی‌ بهاری و نوروزی بشنوید

برنامه موسیقیایی «ایراناوا» در ایام نوروز ساعت ۸:۳۰ از رادیو ایران پخش می‌شود. در این برنامه سعی بر این است که با پخش موسیقی‌های نواحی مختلف ایران با موضوع بهار و نوروز لحظاتی به‌یادماندنی برای همراهان رادیو ایران ایجاد شود.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، سعید مبشری، تهیه‌کننده برنامه «ایراناوا» ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو بیان کرد: با آغاز سال ۱۴۰۱ خورشیدی رادیو ایران ویژه برنامه‌ای با عنوان «ایراناوا» تقدیم همراهان همیشگی خود کرد که به موسیقی نواحی مختلف ایران و آداب و رسومی که موجب پیدایش این موسیقی‌ها شدند می‌پرداخت و در ادامه این برنامه با همکاری رادیو ایران و مرکز موسیقی سرود سازمان صداوسیما و با محوریت جدیدترین و شنیدنی‌ترین آثار تولید شد در مراکز صداوسیمای استان‌ها ادامه پیدا کرد، در روزها آغازین سال ۱۴۰۲ این ویژه برنامه یک ساله تقدیم شنوندگان رادیو ایران خواهد شد.

وی ادامه داد: در این برنامه سعی بر این است که با پخش موسیقی‌های نواحی مختلف ایران با موضوع بهار و نوروز لحظاتی به‌یادماندنی برای همراهان رادیو ایران ایجاد شود.

«ایراناوا» را در ایام نوروز هر روز ساعت ۸:۳۰ به تهیه‌کنندگی سعید مبشری و با اجرای سیدحمیدرضا حسینی مدیر مرکز آرشیو موسیقی و سرود مراکز استان‌ها از رادیو ایران بشنوید.

۲۵۹۲۵۹

منبع: khabaronline-1747705

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد