hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > دوشنبه ۷ فروردین، کدام فیلم‌های سینمایی از تلویزیون پخش می‌شود؟

دوشنبه ۷ فروردین، کدام فیلم‌های سینمایی از تلویزیون پخش می‌شود؟

فیلم‌های سینمایی «بر فراز برلین»، «به خانه بازگرد»، «مرد خاکستری»، «حمل طلا»، «گروه فک‌های تکاور» و «گردهمایی» امروز، دوشنبه ۷ فروردین از تلویزیون پخش می‌شود.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، «بر فراز برلین»، «به خانه بازگرد»، «مرد خاکستری»، «حمل طلا»، «گروه فک‌های تکاور» و «گردهمایی» امروز، دوشنبه ۷ فروردین از تلویزیون پخش می‌شود.

شبکه یک

فیلم سینمایی «بر فراز برلین» به کارگردانی «کنستانتین بوسلوف»، ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد. این فیلم با بازی ماکسیم بیتوکوف، سرگئی پوسکپالیس، جلا مسکی و سرگئی گیلیوف؛ داستان آماده سازی اولین بمباران برلین توسط نیروی هوایی شوروی در اوت ۱۹۴۱ را روایت می کند. پیچیدگی این کار نه تنها در دفاع هوایی قدرتمند سرزمین های آلمان، بلکه در محدوده پرواز نیز بود. گروه ضربت ۱ هنگ هوانوردی مین اژدر تیپ هشتم نیروی هوایی ناوگان بالتیک به فرماندهی سرهنگ یوگنی پرئوبراژنسکی مجبور شد تقریباً ۱۸۰۰ کیلومتر را بدون سوخت گیری غلبه کند. مدت پرواز ۷ ساعت بود. دفاع اصلی در برابر پدافند هوایی دشمن فقط می تواند ارتفاع پرواز باشد.

شبکه دو

فیلم سینمایی جدید «به خانه بازگرد» به کارگردانی «چی لونگ لاو»، ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی دانی ین، سیسیلا هان و بینگ جیا خواهیم دید: دی با همسر و دو فرزندش برای تفریح راهی کوهستان می‌شوند. پسرش بر اثر یک دعوای خانوادگی کوچک از آن‌ها جدا شده و گم می‌شود.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی جدید «مرد خاکستری» به کارگردانی «آنتونی روسو»، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم با بازی آیشواریا سونار، آلفره وودارد و آنا د آرماس خواهید دید: شیش یک زندانی است که به جرم قتل ناپدریِ بد خویش در سال ۱۹۹۵ به زندان افتاده و چند دهۀ دیگر را نیز باید در زندان بگذراند. مأموری به نام دونالد فیتزروی در ازای مأموریت های فوق سری او را از زندان درآورده و آموزش می دهد. او یگانی به نام سییِرا تشکیل داده که زندانیان CIA پر نفوذ بدون خانواده و بدون هویت در آن عضویت داشته و از پسِ مأموریت های بسیار محرمانه برمی آیند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «حمل طلا» به کارگردانی «هالوارد برین»، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی آیدا الیز بروخ، جان اویگاردن و گارد بی. ایدزولد آمده است: سال ۱۹۴۰ است و تهاجم آلمان به نروژ آغاز شده است. در حالی که پادشاه و اعضای دولت به مکان امن‌تری منتقل شده‌اند، برنامه‌هایی برای اطمینان از این که آلمانی‌ها به ذخایر طلای بانک مرکزی نروژ دست پیدا نمی‌کنند، آغاز شده است. کارمندان بانک مرکزی به دنبال هر کامیونی در شهر هستند تا طلاها را بار بزنند.

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی جدید «گروه فک‌های تکاور» به کارگردانی «روئل رینه»، ساعت ۹ از شبکه پنج پخش شد. در این انیمیشن با بازی آنجلی بهیمانی، بیل فارمر و باب برگن خواهیم دید: کوین که یک فوک دریایی است و با بنجی دوستان صمیمی هستند و همیشه در اب های آزاد با هم خوش می گذرانند، گیر یک کوسه قوی و سمج می افتند و فرار می کنند. ولی بنجی گیر می افتد و خورده می شود. کوین که پلاک گردن او را در دهان کوسه می بیند مطمئن می شود که بنجی کشته شده است و به کشتی برمی گردد. در آنجا با همه دوستانش و یک کاپیتان کشتی تصمیم می گیرند که کاری کنند که حساب کوسه های طماع را برسند و آنها را از آب های آزاد بیرون کنند.

فیلم سینمایی جدید «گردهمایی» به کارگردانی «سورش تریونی»، دوشنبه ۷ فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ویدیا بالان، شفالی شاه و روهینی هاتنگادی خواهیم دید: مایا منون مجری مشهور تلویزیون از همسرش جدا شده است و با پسر معلولش آیوش و مادرش زندگی می کند. او در کارش جسارت زیادی دارد. زنی به نام رکسانا سال ها است که در خانه او کار می کند. یک شب مایا دیر وقت به سمت خانه می رود و به خاطر خستگی چرت می زند که با دختر جوانی تصادف می کند ولی از صحنه تصادف فرار می کند و به خانه می رود. صبح روز بعد متوجه می شود که کسی که با او تصادف کرده آلیا دختر رکسانا است ولی چیزی به او نمی گوید و آلیا را به بیمارستان خصوصی انتقال داده و هزینه های درمان را می پردازد. یک خبرنگار تازه کار به نام روهینی سعی دارد که خودش را به مایا ثابت نماید و به او می گوید که توانسته مدارکی را از این تصادف کشف نماید مایا به او می گوید که به او اجازه کار در این مورد را نمی دهد. رکسانا از طریق پسری که به آلیا علاقمند بوده و با هم قرار ازدواج گذاشته بودند متوجه می شود که شخصی که با دخترش تصادف کرده مایا است.

۲۵۹۲۵۹

منبع: khabaronline-1747599

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد