hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کاش آن «لایی»ختم به خیر می شد

کاش آن «لایی»ختم به خیر می شد

وحید امیری یکی از خوب‌های ایران در جام جهانی بود. او خیلی دوید، خیلی تلاش کرد و توانست نامش را مثل دیگر بازیکنان در تاریخ فوتبال ایران ماندگار کند. وحید فقط حسرت یک چیز را می‌خورد و آن این است که «کاش تیم فعلی کنار هم بماند.» امیری در گفت‌وگو با جام ورزشی همچنین درباره عملکرد ایران در جام جهانی توضیحات بیشتری می‌دهد.
چیزی که از جام‌جهانی برای ما ماند تلاش و کوشش همه تیم و همینطور حمایت هواداران بود. ما خیلی تلاش کردیم با انسجام و همدلی یک تیم خوب بسازیم. دیدید که چقدر بازیکنان نیمکت نشین و فیکس با هم یکدل بودند. به عنوان یک عضو کوچک تیم ملی از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم. فقط امیدوارم این تیم حفظ شود. من بعد از بازی با پرتغال خیلی افسوس می‌خوردم و می‌گفتم کاش این تیم در جام جهانی بعدی هم کنار هم باشند.
لایی زدن چیز عجیبی نیست
می‌دانم مردم هنوز درباره آن لایی من به پیکه حرف می‌زنند. در فوتبال این اتفاق‌ها می‌افتد. لایی زدن یا لایی خوردن چیز عجیبی نیست. خودم دوست داشتم آن توپ گل می‌شد. مهدی طارمی هم خیلی زحمت کشید تا با ضربه سر آن را تبدیل به گل کند ولی خب در آن شرایط، گل زدن واقعا سخت است. فکر کنم دقیقه 82 مسابقه بود و بچه‌ها از جمله مهدی خسته بودند. همه در زمین مسابقه دویدند و یکجورهایی ساق هایمان خیلی خسته بود. دوست داشتم بعد از آن لایی که به پیکه زدم توپ گل می‌شد. در این صورت زیبایی لایی من هم چندبرابر می‌شد ولی خب این اتفاق نیفتاد. مهدی هم خیلی تلاش کرد.
ایرانی‌ها غیرت به خرج دادند
تیم ملی ایران لایق بهترین هاست. همه در این تیم قابل احترام هستند. ما خیلی تلاش کردیم از گروهمان بالا برویم. مردم خیلی خوشحال می‌شدند اگر این اتفاق می‌افتاد ولی بدشانسی گریبان ما را گرفت ولی همین که مردم از عملکردمان راضی بودند، خستگی را از تن‌مان در کرد. این را هم بگویم که واقعا جام جهانی فرصت بزرگی برای همه ما بود، هم بازیکنان و هم مردم ایران. ایرانی‌ها خودشان را نشان دادند. در بازی اسپانیا که کل ورزشگاه ایرانی بودند، در بازی با پرتغال هم همینطور. در بازی با مراکش هم طرفداران ما بیشتر بودند. ایرانی‌ها غیرت به خرج دادند و در هر سه مسابقه انگار ما در استادیوم خودمان بازی کردیم. بازیکنان هم می‌دانستند چون این فرصت جام جهانی به هرکسی نمی‌رسد از جان مایه گذاشتند. با همه وجود در خدمت تیم ملی بودند. در همه بازی‌ها می‌گفتیم اگر تیم رقیب زحمت می‌کشد، ما باید چند برابر آنها زحمت بکشیم.
یک خیریتی بود
رامین رضائیان جلوی اسپانیا بدشانس بود. او در هر سه مسابقه واقعا خوب بازی کرد. نمی‌دانم شاید خیریتی بود که توپ به پای رامین خورد. بعد از آن بازی همه ناراحت بودیم و بیشتر هم ناراحتی مان به خاطر این بود که موقعیت خوب داشتیم گل بزنیم ولی تبدیل به گل نشد. این مساله شدیدا ما را ناراحت کرد. همه دنیا دید ایران می‌توانست اسپانیا را که یکی از بزرگترین تیم‌های جهان است، شکست دهد. الان فاصله ایران حتی با تیم‌های بزرگ کم شده است و دیگر کسی نمی‌ترسد که ما جلوی این تیم‌ها قرار بگیریم.
کی‌روش تیم قدرتمندی ساخته
امیدوارم آقای کی‌روش در تیم ملی بماند. او تیمی قدرتمند ساخته. یک چیز را به شما بگویم. کادر فنی تمام بازی‌های ما را راحت می‌کند. با حضور آنها بازیکنان کار سختی ندارند. خیلی خوب رقبا را برای ما آنالیز می‌کنند و با خیال راحت به زمین می‌رویم. آقای کی روش و دستیارانش نیازی به تعریف من ندارند. کارنامه آنها مشخص است و امیدوارم با حضورشان در تیم ملی، باعث پیشرفت بیشتر ایران شوند. ما با این کادر حتی می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد