hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > حضور فعالانه پاکبانان برای پاکیزگی شهر راز

رئيس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز خبر داد:

حضور فعالانه پاکبانان برای پاکیزگی شهر راز

 رئيس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز حضور فعالانه پاکبانان را از اقدامات ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری در نوروز بیان کرد.

روح‌الله خوشبخت با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، حضور فعالانه پاکبانان را از اقدامات ویژه سازمان مدیریت پسماند شهرداری در نوروز بیان کرد.

به گفته او؛ هموطنان و همشهریان، شیراز را به‌عنوان یکی از پاکیزه‌ترین شهرها می‌شناسند و ما در همین راستا برنامه‌ریزی‌های خود را برای استقبال از بهار از حدود دو ماه قبل آغاز کردیم و در مرحله اول از ابتدای اسفندماه سال قبل در طرح محله تکانی و با پاکسازی محله به محله، ۲۷۰ محله در مناطق یازده‌گانه و معابر، المان‌ها، سرپناه‌های اتوبوس و ... بصورت ویژه پاکسازی و شستشو شدند.

 رئيس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز افزود: در این طرح در چندین نوبت حدفاصل ۱۰ کیلومتری ورودی و خروجی‌های شیراز و همچنین رودخانه‌ها نیز پاکسازی شد.

خوشبخت در ادامه از طرح‌های ویژه نوروز گفت و اظهار کرد: پاکبانان با تجهیزات کامل و با لباس‌های نو، در سه نوبت کاری و به‌صورت ۲۴ ساعته و در مجموع با ۱۱۰۰ نفر در محل‌های اسکان مسافرین، معابر و اماکن سیاحتی و زیارتی خدمت‌رسانی می‌کنند.

او اضافه کرد: در همین راستا بیش از ۳۵۰ مخزن ۶۶۰ لیتری، ۲۰۰ مخزن ۲۴۰ لیتری و حدود ۴۵۰ مخزن پسماند ویژه معبر در اماکن و معابر سیاحتی و زیارتی و محل های اسکان نصب شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در پایان با آرزوی موفقیت و سلامت برای همه هموطنان و همشهریان در سال جدید، از آنان خواست تا در حفظ نظافت و پاکیزگی شهر مشارکت فعال داشته و خدمتگزاران خود را در سازمان مدیریت پسماند یاری کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد