hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > لطف‌الله میثمی در مورد شورای میانه‌روها: شرط استقبال مردم از این شورا حرکت علیه راست افراطی است

لطف‌الله میثمی در مورد شورای میانه‌روها: شرط استقبال مردم از این شورا حرکت علیه راست افراطی است

لطف‌الله میثمی در مورد شورای میانه‌روها: شرط استقبال مردم از این شورا حرکت علیه راست افراطی است
بیشتر بخوانید

لطف الله میثمی درباره‌ی تشکیل شورای میانه‌روها می‌گوید که هرجمعی از هر تفکری علیه این راست افراطی حرکت کند، خوب است. میثمی در گفت‌وگوی کوتاه خود با انصاف نیوز غیر از توصیف چشم انداز خود از تشکیل چنین شورایی به تحلیل برخی تحلیل‌گران از نگاه منفی مردم به این شورا پرداخته است.

تشکیل شورای میانه‌روها، خبر و پیشنهادی بود که خبر و تحلیل‌های حول آن ماه گذشته فضای گسترده‌ای از تحلیل‌های سیاسی را به خود اختصاص داد. احتمال تشکیل شورایی با حضور: سید محمد خاتمی، سیدحسن خمینی، علی اکبر ناطق نوری، حسن روحانی و علی لاریجانی که تحلیل‌هایی مثبت و منفی را از سوی فعالان سیاسی و تحلیلگران شاهد بود.

آقای میثمی، از فعالان سیاسی ملی مذهبی، درپاسخ به این سوال انصاف نیوز که نظرش درمورد تشکیل شورای میانه‌روها برای اثرگذاری بر انتخابات آینده چیست، می‌گوید: هر جمعی از هر تفکری بلند شود و علیه این راست افراطی حرکت کند خوب است.

او در پاسخ به این دو سوال که آیا خود ایشان هم به چنین ایده‌ای امیدوار هستند یا خیر و یا امید دارند که مردم هم از چنین شورایی حمایت کنند یا خیر باز هم همان پاسخ را داد و اینطور توضیح داد که: شرط امید من و استقبال مردم همین است که علیه راست افراطی حرکت کند.

میثمی در پایان درباره‌ی این تحلیل و باور عده‌ای از تحلیلگران که «مردم دیگر به هیچ صراطی مستقیم نیستند و با هیچ یک از افراد منتسب به این حکومت تحت هیچ شرایطی کنار نخواهند آمد» گفت: این‌ها جامعه را نمی‌شناسند. جامعه‌ی ما خیلی عمیق و قوی است.

احتمال تشکیل شورای میانه‌روها با حضور خاتمی، ناطق، روحانی، لاریجانی و سیدحسن
شورای میانه‌روها | گرامی‌مقدم: پرچمدار رفراندوم باشند / حکیمی‌پور: نهادهای مدنی را تضعیف می‌کند
گزارش میدانی | واکنش مردم به ایده‌ی شورای میانه‌روها

انتهای پیام

منبع: ensafnews-405334

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد