hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > موفقیت شرکت مخابراتی چینی در مقابله با تحریم‌های آمریکا

موفقیت شرکت مخابراتی چینی در مقابله با تحریم‌های آمریکا

یک شرکت بزرگ مخابراتی چینی اعلام کرد بیش از ۱۳۰۰۰ قطعه مورد استفاده در محصولات ساخت خود که تحت تحریم‌های تجاری ایالات متحده قرار گرفته‌اند، را با قطعات دیگری جایگزین کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شرکت هواوی در طول سه سال گذشته ۱۳۰۰۰ قطعه را با جایگزین‌های چینی ساخت داخل جایگزین کرده و ۴۰۰۰ برد و مدار چاپی را برای محصولات ساخت خود دوباره طراحی کرده و با موفقیت به کار گرفته است.

این شرکت مخابراتی چینی که در صدها کشور جهان مشغول فعالیت است، تصریح کرده که تولید بردهای الکترونیکی و مدارهای چاپی را تثبیت کرده است.

هواوی با این موفقیت توانسته محدودیت‌های تجاری تحمیل شده توسط ایالات متحده را دور بزند. از سال ۲۰۱۹، هواوی، تأمین‌کننده اصلی تجهیزات مورد استفاده در شبکه‌های مخابراتی نسل پنجم هدف تحریم‌های متوالی و کنترل‌های صادراتی ایالات متحده بوده است.

این کنترل‌ها هم تأمین تراشه‌های مورد نیاز هواوی توسط شرکت‌های آمریکایی را ناممکن کرد و هم فروش تجهیزات جدید هواوی در ایالات متحده و راه اندازی شبکه‌های مخابراتی طرف چینی را در این کشور ممنوع کرد.

هواوی در سال ۲۰۲۲ حدود ۲۳.۸ میلیارد دلار در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرد و با بهبود سودآوری، به افزایش هزینه‌های تحقیق و توسعه ادامه خواهد داد.

منبع: mehrnews-5736523

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد