hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی کاملا اختیاری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی کاملا اختیاری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی اختیاری است و یارانه هیچ فردی قطع نمی‌شود.

حسین خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی کاملا اختیاری است و یارانه هیچ فردی قطع نمی‌شود.

وی با بیان اینکه  اعلام تمایل به استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی از طریق اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار (شما) انجام می‌شود، گفت: چنانچه  فردی متمایل به خرید کالای الکترونیکی نبود، همچنان امکان برداشت نقدی یارانه واریزی ماه‌های آینده وجود دارد.

وی بیان کرد: در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به‌میزان اعتبار استفاده‌شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی به‌صورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.

خواجه مظفری افزود: به موجب این طرح، امکان خرید اعتباری ۱۰ قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار از فروشگاه‌های عامل، یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند جهت مشاهده‌ میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه نمایند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد