hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ضریب اشغال قطار حومه‌ای گرگان - سوادکوه از ایستگاه مبدا کامل است

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ گلستان:

ضریب اشغال قطار حومه‌ای گرگان - سوادکوه از ایستگاه مبدا کامل است

 مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ گلستان گفت: ضریب اشغال قطارهای مسافربری از ایستگاه گرگان‌ به مقصدهای تهران و سوادکوه کامل است.

 مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ گلستان گفت: ضریب اشغال قطارهای مسافربری از ایستگاه گرگان‌ به مقصدهای تهران و سوادکوه کامل است.

 محسن اعتماد در مراسم افتتاح ستاد نوروزی ۱۴۰۲ در خصوص این ضریب اشغال گفت: قطار گرگان‌ به تهران همیشه به صورت کامل مبدا گرگان را ترک می‌کند و از مبدا تهران هم کامل به مقصد گرگان باز می‌گردد.

وی بیان کرد: ضریب اشغال قطار حومه‌ای گرگان - سوادکوه از ایستگاه مبدا کامل است و با توجه به وجود ایستگاه‌های مختلف، مسافرینی پیاده و مسافران جدید سوار می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مسافران قطار حومه‌ای در ابتدا کامل در نظر گرفته می‌شود و مسافرانی که در ایستگاه‌های بعدی جایگزین می‌شوند، به عنوان مسافر جدید محسوب شده و ضریب اشغال را بالاتر از ظرفیت‌ موجود می‌برد.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ گفت: تعداد مسافران جدید که به قطار بعد از پیاده شدن مسافران قدیم، وارد می‌شوند، ظرفیت این قطار حومه‌ای را به ۱۹۳ درصد رسانده است.

اعتماد تاکید کرد: هیچ مسافری مازاد بر ظرفیت سوار قطار نمی‌شود، بلکه مسافران جدید آمارشان به مسافران اولیه افزوده می‌شود.

به گفته وی، این ضریب اشغال نشان می‌دهد، مردم برای تردد در بیندو شهر که ایستگاه راه‌آهن دارد، از قطار استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین ضریب اشغال قطار گرگان - اینچه‌برون که به تازگی حرکت ان دوباره آغاز شده، اکنون به ۸۵ درصد رسیده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ گفت: این میزان ضریب اشغال‌ها نشان از اقبال خوب مردم استان به حمل و نقل ریلی دارد.

اعتماد با بیان این که در دنیا سفر با قطار جزو گزینه‌های برتر برای مسافرت‌های شهری و بین‌شهری محسوب می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در ایام پیک نوروز قرار داریم، راه آهن جمهوری اسلامی هیچگونه افزایش قیمتی در بلیط‌های قطارهای حومه‌ای و بین‌شهری ندارد.

وی ادامه داد: ستاد نوروزی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ به مشابه سال‌های قبل از امروز تا پایان ۱۵ فروردین ماه سال آینده به صورت ۲۴ ساعته فعال و شاهد حضور اعضای کشیک نوروزی در این ایام هستیم، تا شاهد سیر روان، ایمن قطارها و پاسخگوی مسافران باشیم.

اعتماد خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جلسات ستاد نوروزی، در راستای تکریم ارباب رجوع برای ارائه خدمات مطلوب و افزایش کیفیت در سفرهای نوروزی و میزبانی از هموطنان تصمیمات خوبی از جمله جانمایی واگن تیل چک ۶۵ ساله برای ثبت عکس یادگاری، برپایی چادر نمایشگاهی، برپایی دار قالی که مسافرین حوزه ریلی و گردشگران هر یک به‌نوبه خود گره‌ای زده تا این قالی به نقش و نگار خود رسیده و تکمیل شود.

مدیر کل راه‌آهن شمال شرق ۲ گفت: ما با ایجاد زیرساخت‌های فضای مجازی کانون مسافران وفادار و مسافرین دوستدار حمل و نقل ریلی را راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم بستر خانواده بزرگ راه‌آهن شمال شرق ۲ را یکپارچه کرده که ارتباط اعضای این کانون و فراهم‌ شدن فضای فرهنگی، اجتماعی موجب بهبود کیفیت خدمات این ایستگاه شود.

  


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد