hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تدوین ۱۵۰۰ طرح برای سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

استاندار گلستان

تدوین ۱۵۰۰ طرح برای سفر دوم رئیس جمهور به گلستان

استاندار گلستان از تدوین دست کم یک هزار و پانصد طرح برای سفر دوم رئیس جمهور به این استان خبر داد.

علی محمد زنگانه امروز در نشست خبری اصحاب رسانه استان گفت: دولت به تکمیل طرح‌ها متعهد است و به‌تازگی از محل متوازن ملی ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل برخی طرح‌ها تخصیص یافت.

دکتر زنگانه به عقب ماندگی گلستان در حوزه راه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با مصوبه ۲ هزار میلیارد تومانی سفر نخست هیئت دولت به استان و تا کنون تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومانی، طرح‌ها در این حوزه با مشارکت پیمانکاران بومی با شتاب در حال اجرا است.

وی در ادامه درباره روند اجرای طرح گردشگری آشوراده گفت: دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر اجرای این مصوبه، ملاک اصلی کار است و همه نهاد‌ها مکلف به تمکین هستند.

استاندار به روند اجرای تله‌کابین در مرکز استان نیز اشاره کرد و افزود: همه مجوز‌های اجرای این طرح تهیه شده است. تله کابین علی آبادکتول نیز در دستور کار قرار دارد.

آقای زنگانه افزود: شهرداری و شورای اسلامی گرگان باید در زمانی کوتاه تکلیف سرمایه‌گذار فعلی تله‌کابین را مشخص کنند که در غیر این‌صورت خودمان برای آن تصمیم خواهیم گرفت.

وی با اشاره به در پیش بودن نوروز و ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در این ایام مشکلی برای تامین کالای اساسی مورد نیاز استان نداریم.

استاندار در ادامه گفت: فاز دوم عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان با حضور رئیس جمهور آغاز خواهد شد.

دکتر زنگانه افزود: منطقه آزاد اینچه برون در مرحله تعیین هیئت مدیره و مدیرعامل است.

وی اضافه کرد: لایروبی آبراه های خلیج گرگان با سرعت در حال انجام است. در شیرین سازی آب خزر به مراحل خوبی رسیده ایم. با توافقاتی که شده است، سد نرماب تا اوایل خرداد آبگیری خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد