hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نیروهای آتش‌نشانی گرگان برای چهارشنبه‌سوزی در آماده‌باش کامل هستند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان

نیروهای آتش‌نشانی گرگان برای چهارشنبه‌سوزی در آماده‌باش کامل هستند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: همه نیروهای این سازمان در هفت ایستگاه گرگان برای کمک به آسیب‌دیدگان احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش کامل هستند.

موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: پاسداشت رسم باستانی چهارشنبه‌سوری بدیهی است اما از مردم انتظار داریم برای برگزاری این آیین، نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: آموزش، اطلاع‌رسانی، هشدار و نیز آماده‌باش عملیاتی از راهبردهای اساسی این سازمان برای کاهش و جلوگیری از خطرات چهارشنبه آخرسال در گرگان است.

وی بیان کرد: همچنین دوره‌های آموزشی ویژه خانه‌های فرهنگ با همان موضوع و محوری که در مدارس انجام شد، برگزار گردید.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: امسال برای دومین سال متوالی، پویش "نه به چهارشنبه‌سوری" راه‌اندازی شده که امیدواریم مردم و به‌خصوص جوانان با پیوستن به آن زمینه کاهش بروز حوادث جبران‌ناپذیر در این شب را فراهم کنند.

صفری افزود: ایجاد نمایشگاه عکس از حوادث تلخ سال‌های گذشته اقدام دیگر این سازمان در بخش اطلاع‌رسانی و هشدار بوده که از ۲۰ اسفند ماه دایر شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: همچنین برای اولین بار و در یک حرکت ابتکاری اتوبوس ایمنی و نشاط راه‌اندازی شد که در محلات اقدام به اجرای برنامه‌های شاد و آموزنده و نقاشی کودکان و ارائه آموزش‌های لازم توسط کارشناسان آتش‌نشانی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌کند.

همچنین بنا بر اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد محترقه در روزهای اخیر ۱۴۶ هزار عدد مواد محترقه در استان کشف شد که ۵۹ هزار و ۴۰۰ عدد آن در گرگان بود.

این معاونت اعلام کرد افرادی که امنیت شهروندان را در چهارشنبه آخر سال به خطر اندازند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد