hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نزدیک به 30 هزار مورد پایش دمای ادارات در استان گلستان به ثبت رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان

نزدیک به 30 هزار مورد پایش دمای ادارات در استان گلستان به ثبت رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: نزدیک به 30 هزار مورد پایش دمای ادارات در استان گلستان به ثبت رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف و در راستای بهینه کردن مصرف ادارات استان  دربازه زمانی  پاییز و زمستان سال جاری  نزدیک به 30 هزارمورد پایش دمای ادارات و نهادهای دولتی دراستان گلستان به ثبت رسیده است.

علی طالبی  با اعلام خبر پایش اماکن  دولتی و خصوصی  ، اظهارداشت: براساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌‌‌جمهور به اداره‌‌‌ها و سازمان‌های دولتی، این شرکت فرآیند پایش اندازه‌‌‌گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی را در برنامه نظارتی خود قرارداد.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، این شرکت از ابتدای آذرماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه ها و مدارس استان کرده است که در این ارتباط تاکنون 30 هزار پایش را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان  گلستان  تصریح کرد: نتیجه این پایش  صدور 3 مورد ممانعت و 384 مورد اخطار برای ادارات پرمصرف بوده است ضمن اینکه کارشناسان این شرکت در مرحله پایش مصرف نیز راهکارها و توصیه‌‌‌های لازم را به اداره‌‌‌های مربوطه ارائه  کرده  تا هرچه سریع‌‌‌تر با انجام اقدامات لازم مصرف گاز را بهینه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد