hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جوانان ما در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پای کار هستند/پروژه توانبخشی ایثار به زودی راه اندازی خواهد شد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان

جوانان ما در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پای کار هستند/پروژه توانبخشی ایثار به زودی راه اندازی خواهد شد

اسرافیل وزیری گفت: موقعیت مناسبی فراهم شد تا بتوانیم بر این اساس بیانیه گام دوم انقلاب را با شناساندن حق عظیم شهدا با استعانت از خداوند متعال تبیین کنیم.

اسرافیل وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان گفت: بنیاد شهید در ۲۲ اسفند سال ۵۸ به عنوان یک نهاد انقلابی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات مطلوب در حوزه های فرهنگی، آموزشی و سلامت به خانواده های شهدا و جانبازان تاسیس شد و این روز بعنوان روز بزرگداشت روز شهید توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقویم رسمی کشور نامگذاری شد.

وی اظهار داشت: موقعیت مناسبی فراهم شد تا بتوانیم بر این اساس بیانیه گام دوم انقلاب را با شناساندن حق عظیم شهدا با استعانت از خداوند متعال تبیین کنیم.

وزیری با اشاره به برنامه های اجرایی در هفته بزرگداشت شهدا خاطر نشان کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت، اجرای تئات دبه یاد سردار دلها در بوستانهای ۱۴ شهرستان، آذین بندی و فضاسازی شهرها، هماهنگی با اصحاب رسانه جهت انعکاس اخبار و و تولید محتوا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از برنامه های اجرایی در هفته بزرگداشت شهدا می باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا که بعنوان یک فرهنگ نهادینه شده، برپایی یادواره های خانگی، تقدیر از فعالان شعر شهادت و‌خادمین شهدا، اجرای برنامه های متنوع در مدارس استان، تجلیل از کارکنان شاغل ایثارگر در بنیاد شهید، تقدیر از فرزندان شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های بنیاد شهید استان گلستان در سالروز تاسیس این نهاد مقدس است.

وی بیان داشت: پروژه توانبخشی ایثار در جاده توشن که سالیان سال خوابیده بود با اعتبار ۲۶ میلیاردی که گرفتیم ظرف ۱/۵ سال در حال انجام است و در اولین فرصت به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول اذعان داشت: خوشبختانه در بحث ایثار و شهادت کارهای فرهنگی بسیاری شده است و جوانان نسل بعد از انقلاب فعال هستند و در همه عرصه ها چه در بحث دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و چه در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پای کار هستند که این موضوع را در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن امسال دیدیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد