hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اجرای طرح استاد محور و انتخاب دانشجویان سرآمد در دانشگاههای کشور

وزیر علوم تحقیقات و فناوری

اجرای طرح استاد محور و انتخاب دانشجویان سرآمد در دانشگاههای کشور

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد : اردیبهشت سال آینده با رونمایی از سامانه دانا راه آشنایی و دسترسی آسان صنایع به نخبگان ، دانشمندان و آینده سازان فراهم می شود.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از دانشگاه جامع گلستان در گرگان گفت : در این سامانه کارنامه علمی نخبگان و دانشمندان به چهار زبان ترکی، فارسی، عربی و انگلیسی در معرض جستجو قرار می گیرد و هر صنعتی بر اساس نیاز خود می تواند به آسانی صفحه خانگی این افراد را پیدا کند و از مشورت آنان بهره مند شود.

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری همچنین از تهیه مقدمات مهارت محور و نیاز محور کردن آموزش خبر داد و افزود : سال آینده همایشی را در این راستا برگزار خواهیم کرد.

او همچنین با اشاره به اجرای طرح انتخاب دانشجویان سرآمد در دانشگاههای کشور افزود : در این طرح دانشجویان مقاطع مختلف بر اساس تلاش های علمی ، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزیده می شوند و این انتخاب مزایایی مانند معافیت از پرداخت هزینه های تحصیل را در پی خواهد داشت.
او همچنین گفت: اجرایی شدن طرح استاد محور نیز در دستور کار ما قرار دارد و بر اساس آن استادانی که طرحها، رساله دکتری و یا پایان نامه ارشد آنان نیاز محور باشد می توانند خودشان مستقیم از بین دانشجویان استعداد درخشان دانشجو بپذیرند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد