hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > استفاده ازظرفیت‌های مردمی برای کاهش آسیب اجتماعی موثر است

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان

استفاده ازظرفیت‌های مردمی برای کاهش آسیب اجتماعی موثر است

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: در راستای جامعه سالم با استفاده از تمامی ظرفیت ها و بسترها در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: در راستای جامعه سالم با استفاده از تمامی ظرفیت ها و بسترها در کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان .سیدعلی مهاجر در جلسه کمیته توسعه و مشارکت های مردمی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی فقط در ظاهر نباشد و بتوانیم از این بستر به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم.

وی تصریح کرد: تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد ظرفیت خوبی بوده و برای استفاده از این ظرفیت و بسترها در گام نخست می بایست دغدغه ها و مشکلات این تشکل ها بصورت کارشناسی مطرح و بررسی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات این تشکل ها مانند تخفیفات مالیاتی و حمایت های مادی و معنوی از آنها می تواند در نقش آفرینی آنها در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه تاثیرگذار بوده و ترویجی برای حضور مردم در کمک به کاهش آسیبهای اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: اگر معتقدیم اجرای فعالیت ها و برنامه ها با مردمی کردن آن موفق خواهد بود در مرحله نخست باید به تشکل های مردمی که جزئی از مردم هستند توجه کرد.

مهاجر با اشاره به نقش موثر آموزش در پیشگیری و کاهش آسیب ها گفت: آموزش جزو برنامه های ذاتی ما باشد و تولید محتوا نیز می بایست براساس ذائقه مردم تهیه شود. امروزه مردم را نمی توان با برنامه هایی مانند سخنرانی و چنین قالب هایی اغنا کرد.

وی بیان کرد: تولید محتوا باید در قالب پویش ها و مسابقات مناسب بوده تا بتوانیم جذب مخاطب بیشتری داشته و تاثیرگذار باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ابراز کرد: برای جامعه سالم هرچقدر سرمایه گذاری کنیم کم است و این هزینه ها در پیشگیری و کاهش اسیب های اجتماعی نقش موثری خواهد داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد